keskiviikko 20. elokuuta 2014

Blogin sisällöstä



Lähipäivinä päässäni on ollut miljoona eri ajatusta yhtäaikaa. Ideoita ja huomioita pukeutumisesta, sisustamisesta, tavoitteista ja haaveista elämässä. Olen miettinyt, mistä kirjoittaa tänne blogiin. 
Itse en koko ajan osta ja hanki uusia asioita joista voisin kirjoittaa. Juuri tällä hetkellä en remontoi kotia tai rakenna uutta taloa. Enkä voi matkustella monta kertaa vuodessa ainakaan ulkomaille. Mutta kiinnostaako ihmisiä enää tänäpäivänä lukea muusta?

Olen tehnyt (lue vääntänyt) elämänmuutosta  jo monia kuukausia. Minulla on visio, millaiseksi haluan arkeni nyt ja sitten kaukaisessa tulevaisuudessa. En tiedä, onnistunko tämän "laivan" kääntämisessä, mutten en anna periksi ennen kuin on pakko.

Tämä oli tällainen ajatusrykäisy, ehkä turha sellainen ;)

Pidetään tavoitteet kirkkaana mielessä.
Positiivista päivää kaikille!

Erja




2 kommenttia:

  1. Voi kuule, melkein kaikki(uskalla näin ainakin väittää)blogistit miettivät samoja asiota joskus. :)
    Itse huomasin että nämä ajatukset jäivät pienemmälle kun otin sen asenteen, että mulla on lifestyle blogi. Ihan sitä arkea, kodin puuhaa yms. Olen myös huomannut, että ne päivitykset blogissani saavat eniten huomiota verrattuna matkailu tai muoti päivityksiin. Niille on taas omat blogit ja kategoriat :)
    Nyt vain yrität kartoittaa, että mistä itse tykkäät kirjoittaa ja mistä lukijatkin voisivat tykätä. :)) Niin hyvin se menee! Tunteella ja sydämellä vaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Aino-Kaisa :) Näin olen itsekin ajatellut, mutta välillä alkaa kyseenalaistamaan asioita (mikä voi tietysti olla terveellistäkin). Minä ja sitä kautta minun blogi ei taida istua mihinkään kategoriaan. Vaihtelu ja elämän yllätyksellisyys on mielestäni kiinnostavaa, joten mitenpä bloginikaan voisi toimia jollakin kapealla kategoria-alueella ; ))
      Kiitos kommentistasi <3

      Poista