maanantai 28. lokakuuta 2013

Cat People - Kissaihmisiä





Tämä kuvio on aika jännä, koska toiset inhoaa sitä ja toiset rakastaa. Tai niinkuin minä... olen "osittain" ihminen leobardikuvion suhteen. Kaikki sävyt eivät nappaa ollenkaan ja kuvio sopii minun silmissäni vain tietyssä määrin kerrallaan.







Leobardikuosisia vaatteita on naisille, lapsille ja miehille. Sävyjä on äärettömästi.

Minulta löytyy tällä hetkellä kissakuosia parissa päähineessä, huiveista ja kaulaliinasta ja yksistä hanskoista. Lisäksi kaapissa on yhdet avokkaat, ballerinat, jakku ja neulostakki, joissa on leokuoseja eri sävyissä.
Leokuosissa on minulle sopivan pieni kuvio ja se antaa sopivassa määrin puettuna asuun särmää ja luonnetta.

Oletko sinä kissaihminen, vai inhoatko leobardikuosia?

Ps. Kolme ensimmäistä kuvaa lainattu StockholmStreetStyle - sivustolta.

2 kommenttia:

  1. Kuule Erja, ennen inhosin ja pidin sitä halvan näköisenä, mutta täytyypä nyt myöntää että minulla on pari cardigania joissa on leopardikuvio ja ne ovat kyllä aika ihania. Mielestäni koko asussa saa vain olla yksi osa leopardia, eli vain huivi tai pusero jne. Liikaa on liikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ihan sama juttu :) Kokeiltuani huomasin, että yksi leoasuste antaa särmää perusväriseen asukokonaisuuteen. Mutta vain yksi kerrallaan!

      Poista