sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Laukku haaveilua

Millaisia laukkuja sinä käytät? Minulla on arkikäytössä aina iso laukku, jotta kaikki tarvittava (ja vähän ylimääräistäkin;) kulkee mukana. Joskus olen yrittänyt pienentää "arsenaalia" ja laukkuna on ollut sellainen "keskikokoinen" veska, niin heti on tarvinnut jotain sellaista mikä aina muutoin kulkee mukana, mutta kyseiseen laukkuun sitä ei voinut enää tunkea.
Joten iso laukku, on minun juttuni : D

Nyt aijon säästää ja investoina kunnon merkkilaukkuun, joka ei hajoais heti kättelyssä kovassa käytössäni, vaan kestäisi vuosikausia ja ehtisin nauttia upeasta laukusta.
Joten kartoitus laukuista on käynnissä ja yksi ihastus on Celine laukku, jota aamun olen ihaillut The Blonde Salad-blogissa.





Jokin laukussa viehättää? Toisaalta se on ryhdikäs, asiallisen näköinen ja kuten tässä alimmaisessa kuvassa näkyy, sen mallissa on kuitenkin vähän "rentoilua".
Mutta koska olen mini, niin mittasuhteet ratkaisevat eli seuraavaksi laukku pitää nähdä luonnossa.

Tässä vielä loppuun ihania, suloisia kuvia kyseisestä blogista :)



On se vaan niiiin sulonen!

Kivaa sunnuntaipäivää kaikille tasapuolisesti.

Ps. Muistakaa kommentoida ja antaa palautetta mitä tykkäätte tästä: elämäälahdessa.fi
Kiitos!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti