tiistai 5. heinäkuuta 2011

Elämä ripsipidennysten kanssa

Minähän kävin ripsipidennyksessä tuossa reilut pari viikkoa sitten. Halusin kokeilla, ovatko ne mielestäni niin ihanat ja elämää helpottavat, kuin minulle on hehkutettu. Ja tietenkin mieltäni kiehtoi ajatus siitä, että olisin koko ajan "pirtsakan ja huolitellun" näköinen, kuten minulle mainostettiin ;))

No niin, nyt olen elänyt ripsipidennysten kanssa ja käynyt myös ensimmäisessä huollossa (ensimmäistä suositellaan n. parin viikon päähän).
On ollut hellettä ja pidennykset ovat helpottaneet tilannetta todella paljon. Sekä tosiaankin nopeuttanut lähtöjä, sitä ei voi kieltää.

Anna laittoi minulle kolmea eri pituutta, koska halusin vähän pidempää ripseä, sekä "kissan silmät".
Ja täytyy sanoa, että hän onnistui todella hyvin. Ripset ovat tuuheat, mutta luonnollisen näköiset ja silmien malli on avot!
Parin viikon aikana toisen silmän ripset eivät olleet tippuneet oikeastaan lainkaan, mutta toisessa oli ilmeisesti uusiutuminen käynnissä, koska siitä tippui enemmän ja siellä oli paljon lyhyttä ripseä, jota ei paria viikkoa aikaisemmin ollut.
Eli minulla on eripari ripset... toinen on tuuheampi ja ripset uusiutuu eri tahtia:(

Todella tärkeää on, että ripsipidennysten laiton jälkeen ei kastele naamaansa pariin päivään ja huollon jälkeen tuo aika on yksi päivä. Näin liima ehtii kuivua todella hyvin ja ripset eivät tipu kuin luonnollisista syistä oman ripsen mukana.

Mutta vielä en tiedä, jäänkö tähän koukkuun.... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti