torstai 25. marraskuuta 2010

Jouluisia ajatuksia

Tänä vuonna olen päättänyt oikein keskittyä Joulun odotukseen :)
Nauttia musiikista, tuoksuista, tunnelmasta ja jouluisista suunnitelmista. En ole pystynyt tekemään kyseisiä asioita moneen vuoteen, koska juuri silloin olen tehnyt töitä "yötäpäivää".
Noina vuosina, kun joulu piti valmistella hyvin "teknisesti" ja nopeasti huomasin, kuinka paljon olen kuluttanut aikaa ja energiaa aivan turhiin asioihin. Lisäksi oivalsin, mitkä asiat joulussa ovat tärkeitä minulle ja rakkaimmilleni.

Eilen ostin ensimmäisen joululahjan ja olin niiiin iloinen, kun ajattelin lahjansaajan reaktiota hänen avatessaan paketin. Lahjat haluan paketoida itse, koska joulun tunnelma tulee myös siitä.....
 Cantin tuotteet ovat todella laadukkaita ja tyylikkäitä kääriä joulupaketteihin... voi valita ihania kahvimoteja ja lautasia tai vaikka pyyhkeitä.

Sisustustyynyt ovat myös kiva lahja "kotikissoille". Niitä ei voi olla koskaan liikaa!
Kuvat Sisustus Fannystä.

Ps. Perjantaina (toivottavasti) haen itselleni oman joululahjan. Niin, se on tietysti vähän aikaista, mutta sitten keskityn kotiin ja jouluvalmisteluihin. Kerron omasta lahjastani myöhemmin.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti